عاشقانه های ایرج

امشب انگار قرص ها هم آلزایمر گرفتن ... لعنتی ها یادشون رفته که خواب آورن نه یاد آور ...

عاشقانه های ایرج

امشب انگار قرص ها هم آلزایمر گرفتن ... لعنتی ها یادشون رفته که خواب آورن نه یاد آور ...

تو چه کردی...


درمیان همه گل گشتمو عاشق نشدم...


توچه کردی که تورادیدمو دیوانه شدم...


درخود فکربودم که به یارم چه فرستم؟


ناگهان گل گفت:مرابفرست تا مظهر زیبایی او باشم ...


گفتم نه:یارم از صدتا گل خوشگلتراست...


ناگهان خار گفت:مرا بفرست تاتیری بر جشم دشمنان اوباشم...

 

گفتم نه :یارم آنقدر مهربان است که هیچ دشمنی ندارد...


ناگهان قلبم گفت:مرا بفرست تا از صمیم قلب به او بگویم...

 

دوستت دارم...




بخاطر من نرو...




به خاطر من نرو به شونه هام تکیه کن


                                                           بغضتو بشکن آروم بشین پیشم گریه کن


خسته نشو که اینجا آدم مهربون نیست


                                                           ستاره بختمون تو اوج کهکشون نیست


به خاطر من بمون به خاطرت می مونم


                                                           خودم ستارت میشم تو میشی آسمونم


با پر کشیدن تو چیزی عوض نمیشه


                                                            فقط یه غم می مونه تو قلب من همیشه


به خاطر من بمون صدات شبیه دریاس


                                                            لحن طلایی تو خودش برام یه دنیاس


تحملت کجا رفت چاره ی تو سفر نیست


                                                            تو دنیامون هیچ کسی از من دیوونه تر نیست


بذار که عطر این عشق بیفته دست نسیم


                                                             بذار همه بدونن آخر به هم میرسیم


به خاطر من بخند تا دوباره بهار شه


                                                              دختر قلعه ی نور اسب طلا سوار شه


با رفتنت زندگی چیزی به جز نفس نیست


                                                              هوای بی تو بودن خالیه توش نفس نیست


به خاطر من بیا من که برات میمیرم


                                                                بیا و فریاد بزن حرفمو پس میگیرم


به خاطر من بگو بگو جایی نمیری


                                                                بگو که موندگاری حرفتو پس میگیری


منم به خاطر تو خط میکشم رو دنیا


                                                                 یا تو یا هیچکس میشه قرار آخر ما



عکس های عاشقانه



عشق...


دستانم بوی گلی میداد...


به جرم چیدن گل دستگیرم کردند...


اماکسی فکر نکرد...


که شایدگلی کاشته باشم...



باغبانی گفت:

 

بابت تنها گلت یک باغ گل میدهمت ...

 

خندیدمو گفتم ای باغبان:

 

گرجهان راگل کنی ندهم حتی گلم 

 

رابوکنی


     


اخلاق...

همچون باران باشیم ،

  رنج جدا شدن از آسمان را

 در سبز کردن زندگی جبران کنیم . . .