عاشقانه های ایرج

امشب انگار قرص ها هم آلزایمر گرفتن ... لعنتی ها یادشون رفته که خواب آورن نه یاد آور ...

عاشقانه های ایرج

امشب انگار قرص ها هم آلزایمر گرفتن ... لعنتی ها یادشون رفته که خواب آورن نه یاد آور ...

ساده بگم . . .


ساده بگم


به یه دنیا نمیدم خاک کف پاتو عزیز


تو دلم نمیگیره هیچکی دیگه جاتو عزیز


نمیدونی این روزا چقدر دلم تنگه برات


الهی فدا بشم اون قدو بالاتو عزیز


من چشام بدون تو یه لحظه آروم نداره


تو چه جور دلت میاد ببندی چشماتو عزیز


یاد دوریت که میفتم دلم آتیش میگیره


انگاری تیر میزنن قلب خاطرخاتو عزیز


نکنه خیال کنی از تو شکایتی دارم


گله از تو ندارم که ریختی اخماتو عزیز


قصه تنهایی آم دیروز و امروز نداره


نمیخوام خراب کنی برام تو فرداتو عزیز


نشه یک وقت بری و تنهای تنهام بذاری


یه کم آهسته برو منم بیام با تو عزیز


آرزوم بود یه روزی سرمو تو دستات بگیری


حس کنم از دل و جون گرمی دستاتو عزیز


کی میخوای حرف بزنی ؛ می ترسم اون لحظه بیاد


که ایرج ات دیگه نیست بشنوه حرفاتو عزیز


یا جوون مرگ میشم از دست تو یا آخر کار


با عصا من میگیرم یه روز سر راتو عزیز


شوخی کردم دیوونه من هنوزم عاشقتم


داری گریه میکنی؟ نبینم اشکاتو عزیز